En minst sagt bra helg

 
Vilken bra helg detta har varit!

Planeringen för veckan gick i lås! YES!

Allt var frid och fröjd när fredagen kom, jag har fått allt gjort på jobbet och det kändes bara bra!

Jag agerade chaufför till Norrsundet på fredagkvällen och bevittnade en bedrövlig fotbollsmatch.. sorgligt att så mycket kan påverkas av oseende... och vart är alla lustar tappade? Kändes som om halva laget bara inte var delaktiga på plan...

Arga och besvikna, tre tappade inspirationer i bilen hem - åtminstone luktade de inte svett!!!

 

Jag har mina favoriter i matchen, men jag kommer inte att skriva något mer om den
bevittna, förbanna, glöm, gå vidare...

 

Därefter var det inte så mycket kvar av fredagskvällen!

Lördagsmorgonen blev tidigare än normala lördagsmornar - i min värld!
Jag laddade om för en annan sport - Folkrace...

Men fråga mej inte om hur det gått eftersom jag suttit i sekretariatet kan jag tala om att "nummer 35 fick 5 poäng, nummer 48 fick 4 poäng...o.s.v."

 

(I brist på bilder)

 

Hem efter en låååååång dag och svirade om för lite grillkväll med bästa

Dag och Åsa

Stina

Eddie och David

Bror

Erik och Jessica

Andre och Micke

Bad, grill, massa skratt...ja en mysig kväll helt enkelt.

 

Söndagen fick vi sovmorgon, en promenad och sedan har det varit plugg för mig.
Dagge och Åsa o Stina kom å hjälpte till med resterna och sedan kom också Bror till kaffet...

Lite planering inför nån rolig hälsingeresa, påbörjade planeringen för Hasses och min semester

ja så sant - vi åker själv i år :)
Maria fick ju också jobb så hon kan inte heller följa med...

Jag har också förevigat sommartecken hemma på vårt paradis "Gula Huse"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0