En mycket bra helg

Onsdag kväll fotboll och firande av Hugo!
Ledig torsdag med träning först sedan blev det födelsedagskalasi Sandviken - Max 4 år!
Därefter var det dax för nästa påhälsning... Middag i Högnäs - inte fel alls :)

Fredagen jobbade jag, besök på ställen som jag har några praktikanter på och så några samtal förutom dokumentation... På kvällen var det derbydrabbning i gestrikehammarby...
Inget av lagen gav allt och det blev mest en massa gnäll och tjafs - inte minst efteråt...

Lördagen åkte hasse iväg å rallade lite (kom 2:a) jag var till Valbo med lite varor som skulle tillbaka... Sedan blev det lunch och jordgubbar hos Åsa och Stina innan vi drog till Högnäs och tittade på alla djuren och sedan till vinnersjö och köpte lite mer blommor...
Kvällen avslutades hos grannarna en snabbvisitinnan det var sängdax.

Idag har jag bakat en massa - valde verkligen rätt dag för baket :) bullar, vaniljhjärtan å fyra sorters kakor, jag gjorde också morotskaka till mina kollegor... Måste bara komma ihåg dem i morron :)
Efter bakningen fanns lite energi kvar så sovrummet rocken liten makeover - rena sängkläder (det är inte klokt vad fort en vecka går) men det jag inte gör så ofta är rensa ur garderoben...vilken massa skit man har sparat!

I morron väntar jobb först sedan en liten röjning i tv-rummet och på toa innan fotbollsmatch! Fullspäckat schema i veckan- en massa att hinna göra innan jag ska åka, dels för att det är midsommar när vi väl kommer hem, dels för att vi då har Maria med oss... Permanent! Nu har hon gjort ett helt läsår i England... Fatta vad fort det har gått, vart tar tiden vägen egentligen???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0