Man får bestämma sig

Jag har kikat på Mia på Grötö på reprisen
och blir glad när jag hör vad paren säger
 
Jag tycker att serien varit bra oavsett vilka gästerna varit men det fastnade det som Anna sa i det senaste avsnittet
"man måste bestämma sig"
det är ju precis så det är.
 
Jag bestämde mig för 28 år sedan och är glad att Hasse bestämde sig för samma sak :)
 
Jag kan nog kanske tycka idag att det känns lite sådär när man pratar om att vi varit tillsammans i
tjugoåtta år - liksom en evighet :)
Rasmus fyller 21 nästa vecka och det är samma ålder som jag var när Johnny föddes...
och när jag var lika gammal som Karin är hade jag tre barn!
 
Det känns som en evighet sedan mina tre hjärtan var små samtidigt om det känns som
om det var alldeles nyss!
Det känns också som en evighet sedan Johnny försvann samtidigt som jag med all tydlighet kan känna
hans kramar som om det vore igår jag fick en...
 
Det är märkligt det där med tid och hur man uppfattar hur lång eller kort den är...
 
I morgon kommer min lillprins hit och vi ska mysa hela dagen
medan hans syskon och pappa fräser i backarna i Kungsberget.
Mamman i familjen får lov att jobba.
 
Lägger mig för att sova i min ensamhet - det är ganska skönt att få vara ensam
men efter ett par dagar längtar man efter dagen man är tillsammans igen...
 
Passar på att - med 8 minuters marginal - gratta alla underbara kvinnor på vår dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0