På väg hem

Efter ett par riktigt bra dagar i Jönköping åker jag nu hem med en massa nya idéer...

En massa nya kontakter och inslag i hur jag kan jobba istället för det jag gjort... Eller i alla fall som ett komplement till det jag gör idag.

Tågen - sitter på det tredje nu - är i tid för en gångs skull... Och om jag har riktig tur så kommer jag att hinna med en tidigare buss till Sandviken... Sedan får jag hoppas att bilen står varm och väntar på mig...

Ska bli skönt att komma hem även om gubben valt att åka bort - men jag ska ju jobba i morgon igen så jag hade ju inte hunnit träffa honom så mycket ändå ikväll i alla fall... Sen att han valt att vara borta till söndag är ju en annan sak...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0