så var den avklarad

 
Första fotbollsmatchen för säsongen
Kallt som tusingen - som ju inte är svårt att förstå när det är mars!
 
Matchen värmde väl inte direkt heller
men en träningsmatch är ju ändå en träningsmatch!
Hygglig start men ju längre matchen gick bled de rödsvarta krigarna väldigt stillastående...
 
Känslan jag fick var att de genomförde matchen - inget mer.
 
*** Tommie - som han sprang, hela tiden!!
** Limpan - som gjorde vad han kunde (trots att det syndes att han inte var så nöjd med sin plats)?!?
* Till övriga på plan som trots allt deltog
 
Nästa helg är det dags för nästa match, men om det inte blir lite högre temperatur så tror jag att jag avböjer den - tyvärr...
Jag måste inse att jag inte är skapad för vinterkyla
speciellt som jag hatar att klä på mej en massa kläder i lager på lager...
 
Nåja - matchen är avklarad och första förlusten inkasserad mot ett inte alltför mycket bättre Strömsbro.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0