Andras lycka

Finns det något som gör en gladare än att se andra glada? Inte för mig i alla fall!!!
Idag har det varit en sådan dag... En av alla fina människor jag omger mig med har idag fått ett efterlängtat besked och därmed varit världens - åtminstone dagens -lyckligaste!

Hon är så himla mycket värd detta! Resultatet av hela alltet är att en bra vän och en underbar människa kommer att flytta långt ifrån mig, men bra vänskap överlever avstånd - det är jag övertygad om...

Grattis Ian till lägenheten, till nya jobbet och ett helt nytt liv inte minst med lilla söta barnbarnet...

Just idag är jag också glad över ett beslut jag tagit... Mer om det en annan gång :)

Jag är också glad att jag snart får hem Maria... Även om det är med viss oro om hur det kommer att gå om hon får lappsjuka här hemma i byn efter att ha levt i tio månader i storstan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0