Hemmajobbardag

Eftersom ett litet missöde händer ganska lätt blev det en hemmadag för mig idag.

 

Hasse hade mina bilnycklar i sina jobbarbyxfickor - med sig på sitt jobb!

Okej, men jag kan säga att trots allt hann jag mycket idag.
Jag har dokumenterat nästan klart en årskull och så har jag kontaktat skattemyndigheterna ang.
in- och utflyttade i den ålder som jag jobbar med.

Planering för kommande dagar och en hel del läsning av skolverksartiklar.

Nu ska jag kasta mej på min hemmaplanering

Städning står på dagens (och morgondagens) schema

Sedan ska jag försöka förbereda lite inför midsommarfirandet - ja det är ju inte långt kvar och dessutom ska vi ju vara i England veckan innan så det gäller att få allt i ordning innan...

Jag menar, två campingplatser ska förberedas, maten ska planeras så vi vet vad vi ska handla och lite sådant...

och vet ni... det är bara 17 dagar innan jag tar ett par stora tomma resväskor med mig och åker för att hämta hem lillskruttan!

Livet leker just nu!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0