Matchdag - derby - årsunda/GH

 
Dag två på IP i Årsunda.
Dagen till ära spelar GH mot Årsundas andralag.
mulet och kalla vindar
ett Årsunda med några för många dubletter och skadade spelare
ett GH med siktet inställt på seger.
 
Matchen slutade oavgjort ¨ålmässigt men GH vann fejden med 15 "ogjorda mål".
Man hade målchans efter målchans men kunde inte fjutta in bollen i målet...Att det inte funkade var förvisso mycket Årsundas bästa spelares förtjänst - Glenn i buren, rena rama muren!
 
Det var ett tag sedan man såg Mattias "achmed" Axelsson på fotbollsplanen, men han var med idag och han gjorde väl inte direkt bort sig... men han såg rätt trött ut på korten ;)
 
Ska inte orda så mycket mer om någon speciell spelare, men det var i flera aspekter en tung match. Tungt spel, tunga ben, tunga spelare och tungt resultat.
 
Hade för avsikt att åka på dammatchen i GH men jag tror att jag hoppar över den och sätter mig vid skolbänken istället.
Den 19 ska nästa inlämningsuppgift vara klar och jag har knappt öppnat boken ännu.
 
Har haft lite kontakt med Hasse och det verkar som om det går bra för dem idag också
efter en andraplats i förrgår (av typ 28 startande) ligger de (troligtvis) tvåa idag också efter halva tävlingen.
Det är väl helt OK även om vi såklart väntar på seger :)
 
Nä - Plugga va det ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0