gör ingenting - förutom räknar?

japp...
det är en massa saker på G nu :)
Både privat och jobbrelaterat...
 
 
om 15 timmar börjar jobbveckan...
 
 
 
om 17,5 timmar kommer min praktikant som ska vara med mig under vissa dagar de kommande veckorna...
 
om 1,5 dygnåker jag tillsammans med några underbara kollegor på konferens i Linköping        
   
   

Arbete och

   

Daglig verksamhet

   
   
 
om knappt fem dagar åker Rasmus på sitt livs resa - och vi ska på fest på kvällen.
 
 
 
 
om elva dagar åker vi till Kap Verde
(tack Micke för att du gör det möjligt för oss å åka
- katterna ska ju ha sitt och huset ses om!)
 
 
 
om 19 dagar är det Lucia vilket innebär att vi får låna våra myspojkar
 
om 20 dagar är det Tomtesmyg och mys med Pastor Lundqvist m. fam. efteråt(?)
 
 
 
om 26 dagar får jag långledigt eftersom jag har fått ihop flextid att kunna plocka ut
under de dagarna mellan julhelg och nyårshelg
 
om 30 dagar är det julafton
 
 
om 36 dagar åker Maria till London för att fira nyår med sona "gamla" klasskamrater.
 
Jag har 13 arbetsdagar kvar detta år och av året består endast 37 dagar
 
Vad ska vi då hitta på i jul?
Vet inte
 
Hur ska vi fira in det nya året?
Ingen aning!
Har ni några tips så dela gärna med er :)
 
Jag är iofs inte främmande för att sitta hemma i soffan, med myskläder och kika på TV eller nån bra film, men det vore kanske kul att träffas å umgås?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0