Refektioner

Idag har jag gett mig själv en riktig slödag vikt för reflektioner.
 
Eftertanke om min resa, det jag varit med om där, vad jag har lärt mig - inte minst om mig själv - och vad jag tagit med mig från det jag upplevt.
 
Det jag har funderat mycket över är hur en grupp människor som tillfälligtvis har samlats till en grupp kan påverka mig så oerhört mycket! Jag har lärt mig massor om mig själv, hur jag fungerar i en grupp, vilken roll jag tar, hur jag påverkas av uppmuntran, av diskussioner och av att bara vara en del i en nyskapad och högst tillfällig grupp.
 
Min självkänsla är... sådär... är "jantestinn" och tror (vet) att jag inte alls duger eller är bra på nåt speciellt
men samtidigt vet jag att jag är världsbäst på att vara jag.
 
 
påfylld av positiva händelser, värmande ord och en massa nya intressanta kontakter som man kan utveckla till samarbete över kommungränser känner jag mig ändå rätt upprymd av denna resa.
 
Tålamodet tröt till slut, men jag höll masken ända hem och där kom den välbehövliga påfyllnaden av positiv energi från alla mina fina
Både Hasse och ungarna var hemma och det kändes riktigt riktigt bra...
hade nog inte riktigt fattat hur mycket jag saknat dem
Men nog om jobbigheter och skit
TACK alla som deltog på resan - det var ni som gjorde den så speciell för mig
alla samtal - alla upplevelser och inte minst alla skratt
 
Nu kör vi
Shit va kul det ska bli att fortsätta med detta
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0