vill... men måste...annat

Jag borde...

skulle ha hunnit med...

Jag måste bara göre detta först...

Så känner jag just nu och kämpar med att motstå de negativa inslagen i livet :)
Sitter på min plats i soffan och njuter av en ledig söndag och dessa tankar tränger igenom myskänslan...
Det känns inte okej..jag tränar mig på att stå emot, men känner att jag är på väg att ge vika...

Kan det då vara så att jag själv gör valet att ge vika?
Tvätt som borde tvättas
tvätt som behöver vikas
tvätt som måste bäras undan och läggas på den plats där den ska vara
för att sedan fortsätta denna cirkel

Jag tänker i alla fall följa min känsla idag

jag orkar inte fundera vad jag borde och vad som skulle behöva göras utan tänker bara gå efter det som faller mig in - och jag känner mej nöjd med det!

Precis nu kom tanken flygande...

Vem lurar jag?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0