20 dagar...

Japp
20 dagar sedan jag skrev sist - och vad har då hänt sedan sist då?
 
tja...inte mycket
vi har skaffat en ny kompis - det är väl det stora som hänt...
Han heter Adrian Andersson och kom till världen 2007
vi kallar honom Adde och trivs mycket bra i hans sällskap.
 
jobbet flyter på för oss alla
Rasmus har skrivit på för fast anställning på Sandvik
Maria knegar på i olika grad-ska ut å resa snart, Denna gång blir det Budapest med Mickis.
Hasse med sitt.... jag skriver inget mer - men han är högt å lågt HELA tiden
Jag flänger å far hit och dit - även om det varit mer på ett ställe nu än det varit ett tag.
 
Skottlandsresan närmar sig och det märker man inte minst på att "appen" Big Day Lite visar på 
44 dagar kvar till vi ska åka till Kap Verde

Och det innebär då att det är 19 dagar till Skottland
 
Jag har också återupptagit träningen igen - 3-4 pass i veckan (vatten såklart) och en strävan om att cykla/promenera/simma 3-4 gånger/vecka.
 
Vattenstation - måndag
Vattengympa intensiv - tisdag
Djupvattenstation - onsdag
vattengympa - torsdag
 
Dock insåg jag idag att min trotjänare gjort sitt
märkligt hur fort en baddräkt kan rasera - totalt genomskinlig hela bakstycket!
Det blev en akutbeställning från BonPrix idag.
 
 
 
Har också ett enormt behov av att åka till Falun för att handla ett par nya kassar
Är det någon som känner sig manad att hänga på lite shopping i helgen?
 
Vi har också denna vecka testat Ica Maxis tjänst om ihoppackning och det var en alldeles lysande idé
men nästa gång får de nog köra hem det istället :)
 
Nu sitter jag här å funderar på om det bara är vanlig trötthet eller om det är något annat på G
Sova ska jag göra nu i alla fall!
 
(nöjd nu då Hillevi? nu vet du exakt när jag åker :))
 

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Tack, nu är jag nöjd. ;)

2013-10-23 @ 06:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0