"ska någon annanstans"

Så mycket sjuk som jag har varit det senaste halvåret har jag nog inte varit på flera år innan.
 
har under flera veckor varit så extremt orkeslös
trött och ointresserad av att göra någonting alls.
 
Har i och för sig påstartat en massa projekt, men de blir inte slutförda för
helt appropå så tappar jag ALL ork!
 
Därför står allt påbörjat-oklart nu...
katastrofrummet är "städat" men det står fortfarande ett par kassar/säckar där som
"ska någon annanstans"
I övriga huset kan man också se spår av saker som
"ska någon annanstans"
 
 
 
Jag har i alla fall fått fart på Traderandet och med hjälp av Ipren så klarar jag av att
packa och skicka iväg och jag tycker fortfarande att det är rätt OK att hålla på med.
Jag brukar tröttna efter ett tag och då tar det lite längre tid innan jag skickar "vinnarmail" och sedan tar det lite extra tid att ta sig till inlämningsställen å skickar iväg...
 
Just nu har jag bara en kvar som jag väntar på pengar ifrån
och så har jag 3 sålda av de 13 aktiva.
Det finns MASSOR av mer saker som jag gärna vill bli av med så det kommer att läggas upp fler
auktioner, bara jag orkar fixa med det.
 
 
 
Har idag haft en extra "jobbig" känsla i kroppen då ett av våra fina gudbarn
legat på operationsbordet...
Har nu i alla fall chattat och messat med mamman och vet att det har gått bra
så man får väl vara glad för det.
Lilla hjärtat vårat som fått stå ut med så mycket!
Tänker på hela familjen - det är en påfrestning för alla såklart!
 
 
Nu ska jag ta å krama kudden igen
åkte hem vid lunch och sov - ganska hårt - i drygt fyra timmar
sedan har jag jobbat lite, letat filmer, skrivit övningar etc.
Men som sagt - nu e de dags igen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0