en bra helg

Samlade ihop ett gäng å drog söderut.
Ingmarie, Stig, Peter, Sara, Max, Tilde, Rickard, Sofie, Lovisa, Hasse och jag
drog mot Ullared.
 
Jordens hus med elva bäddar och utrymmen för minst trettio!
Vackert beläget mitt i naturen - helt galet!
 
Och helt galet var det även på Gekås!
Har aldrig i hela mitt liv varit med om maken till folk!
Nu kan jag förstå alla som säger att de aldrig ska åka till Ullared å handla för det är så rörigt å mycket folk där jämt.
 
Men de har haft otur hävdar jag - som endast denna gång upplevt det
å då har jag nog varit dit i snitt två gånger per år sedan 1991...
 
Ja jag vet - det är ju sjukt! men jag gillart!
mycket roligt på samma ställe och dessutom billigt :P
 
 Mysigt värre :)
 
På väg hem stannade vi på ett ställe - bara för att det var sååå fint :)
 
Vi har också passat på att kika på lite bilar, men det är inte lätt...
 
Man hittar nåt som man gillar - då fattas det något väsentligt!
Men de e bara å leta vidare :)
 
idag har jag jobbat igen och jag är riktigt nöjd med dagen
har fått en hel del gjort
även om jag nu suttit en och en halv timme på kvällstid å skapat lite
nytt till morgondagens information.
 
 
Nä nu sover vi - eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0