If Tears was diamonds...

I would be rich today...
 
Det är alltid så jobbigt att få höra tråkiga saker - det får mig att gråta
 
Glädjande nyheter får hjärtat att hoppa - och tårarna att rinna
 
Sådant som jag retar mej på, det som gör mej förbannad - gör att tårarna sprutar
 
Ja jag är en riktig lipsill!
 
Igår var en sådan dag då jag fick en rejäl prövning!
 
Först ett enormt glädjande besked från en kille som berört mig enormt mycket under ganska lång tid!
En annan kille som jag bryr mig en massa om berättar sedan något som gör mig så enormt ledsen...
 
som ni fattar så va det en riktig loop som kändes rejält i maggropen...
sorg-glädje-hopp-förtvivlan
 
Stora kramar till båda er och era närmaste!!!
 
Efter dessa känsloprövningar åkte vi på ett alldeles makalöst underbart 30-årsjubileum!
Nygrens El firar och ytterligare en massa känslor svallar runt i en - fina tal - trevligt folk - bra underhållning -
bästa gänget!
 
det finns ju något som ligger å moler under ytan, men jag har lovat att inte lägga mej i - fast jag tycker att det är rent bedrövligt...
Nåja - nog om mej å mina känslor nu!
 
Idag tog jag Åsa med mig och åkte på en liten roadtrip.
Vi började med "min lilla mormor och jag" utanför Horndal. Trevlig liten gårdsbutik med en massa grunkor å grejer - dock rätt dyrt :/
Vi åkte sedan över By Kyrkby, förbi (och tillbaka) Näs, tog en tripp via Hovnäs till Färjan innan vi åkte vidare till Färnbo och Lundgrens och lunchade.
En massa bra prat och roliga stunder - som vanligt med Åsa!
Tack för det!
 
Via 2 friends och Ica hem igen.
 
En mycket bra helg så här långt!
 
Ständig glädjekälla i mitt liv (ursäkta men jag va bara tvungen att göra det) "det smittande skrattet"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0