Mysdag i Dalarna

Glömde ju berätta i förra inlägget att jag tog mamma och mina två yngsta systrar med mig
på en alldeles underbar dag i Dalarna.
 
Vi började med att hälsa på hos Carl och Karin Larsson i Sundborn.
En mycket fascinerande historia - även denna gång. Lite annorlunda innehåll
men det kompletterade ju det vi fick reda på förra guideberättelsen.
 
Sedan tog vi å packade in oss i bilen igen, denna varma och soliga lördag.
Nu styr vi kosan mot Mora och Anders och Emma.
Ytterligare en positiv upplevelse och ännu mer intressanta historier.
 
Innan vi lämnade Mora helt passade vi på att besöka en dalahästtillverkning.
Dock var det ingen aktivitet där just denna dag...
 
Vi avslutade sedan en underbar dag med mat i Rättvik
som också det gav samma positiva upplevelse som förra gången.
Inte heller denna gång var det sista gången jag äter här!
 
Det är lite drygt en månad sedan vi va dit
Men tack för en trevlig dag
Kvalitétstid på hög nivå :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0