Karusell...

Det är märkligt hur en dag kan påverka en så enormt!
Trots att jag fokuserat på att vara närvarande och finnas för andra som just nu genomgår en jobbig tid, kan jag inte bortse från det faktum att det idag är 24 år sedan jag födde vårt första barn...

En liten lintott på 58 cm och 4240g
Ren kärlek och till stor glädje i lite drygt 14 år
(14 år, 3 månader och 12 dagar)

Varje dag är du med mig och tre dagar per år lite extra mycket...

Jag är ändå lyckligt lottad att ha underbara människor omkring mig
Både vänner och på jobbet, men inte minst familjen.
Dock är det mina underbara ungar som gör mig levande - de och Hasse som alltid finns där med stöd och tröst, glädje och lycka!

-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-

I morgon kommer en mycket saknad vän på besök på jobbet!
Ska bli toppen att få träffa Ian igen!!!

-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-

Ser fram emot helgen! Ledigt, vårigt, fotboll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0