Ett litet leende

...smyger sig fram på mina läppar.

Hade en helt underbar kväll igår med mia och hennes väninnor!
Och inte minst elina http://elinashudvard.hemsida24.se/
Och Elin för det som erbjöds ;)

Idag är det februaris första dag
Trots att det är grått och ser oinbjudande ut så känner i alla fall jag hoppet stiga... Hoppet om ljuset och en ny vår.

Nu gillar jag varje årstid men just nu är det ljuset jag saknar.
Ett hopp om att det kommer nya vindar som ger energi och ork att gå vidare.

Det känns som om det är dags att lämna sängens varma täcke och leta sig mot frukostbordet så man kan sätta fart på den här dagen också...
Spännande att se vad den har att erbjuda
Ett par kalas kanske? 
Hmm ju kanske...
Men först några måsten.

Ha en fin lördag mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0