Bildbomb från midsommartrippen

Det är bra härligt att bara kunna åka iväg och ha boendet med sig - i de allra värsta
vädren behöver man inte ens gå ut :)
Måste säga att jag hittills inte alls blivit besviken på husbilslivet...
 
Trippen startade i Älmsta på Väddö
Camping från torsdag till lördag sedan orkade vi inte med det nåt mer.
Vi for upp till Grisslehamn och tog båten över till Åland - dagstur
för att sedan leta ett sovställe på Singö.
 
Dagrobert med familj åkte hemåt på söndagen men vi fortsatte och hamnade någonstans mitt ute i ingenstans mellan Örbyhus och Lövstabruk på en badplats.
Hit hade vi aldrig ens kunnat drömma om att ta os med bil och husvagn.
Måndagen blev regnig så vi hoppade över turen på Lövstabruk och åkte mot Älvkarleby och Älvkarleö
där vi strosade lite mellan skurarna och besökte Söderhäll-gården med tomte- och trolltillverkning.
 
Fortsatte sedan norrut och hamnade till slut på en fin badplats mellan Älvkarleby och Gårdskär
men efter den natten åkte vi hem
finns ju en del att sysselsätta sig med hemma också :)
 
Tyvärr har jag precis konstaterat att mitt SD-kort blivit tömt - hur har jag ingen som helst aning om
men borta är c:a 15 Mb foton!!!
Man kan ju bli less för mindre!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0