Helgen vecka 46

Har haft en ba helg med lite ovanliga och otippade aktiviteter.
 
Lördagen startade rätt tidigt då Pia kom och hämtade mig och vi åkte till Gävle för att titta på konståkning!
 
Jag är så otroligt imponerad av de små prinsessorna på isen - vad de ka, hur de klarar av att hålla balansen och se så glada ut efter alla piruetter och snurr :)
 
Den tjej som fastnade allra mest var vår fina Pim.
Hon va så grymt duktig!
Jag kommer att kolla fler gånger - det lovar jag!
 
Bilderna gör inte henne rättvisa - jag är inte nöjd med dem, men det var första gången på denna sport och det kan bara bli bättre :)
 
Här kommer några i alla fall...
 
 
På kvällen var det dags för den årliga festen i AMF-anda.
Mycket trevlig tillställning och det blev en sen kväll...
 
Söndagen har varit slödag trots att det har gått i ett...
Sonen har varit hem en snabbsväng, vi har träffat Dagge o Åsa, ett besök på Bysämjan för att kolla igenom om och i så fall vad vi vill ta tillvara på (av våra gamla teatergrejer och annat) - för nu ska det rensas där.
 
Nu blir det tv-bok-soffhäng innan det är dags att dejta kudden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0