hoppsan!

Kikade in här en sväng och insåg att det är några ihärdiga som kikar på min blogg fortfarande.

Ja jag kanske ska försöka att skriva lite igen :)

 

Jag har börjat en resa igen och det är helt fantastiskt.

För sju veckor sedan tog jag tag i mitt liv och besökte ett Viktväktarmöte.
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inför detta nu kände mig superpeppad, men det var lite nyheter och jag köpte mig en bok där jag varje dag kunde skriva upp allt jag stoppade i mej.

Det visade sig att jag taggade till ordentligt och det där med att verkligen skriva upp exakt ALLT jag stoppar i munnen var ett vinnande koncept.

Vecka efter vecka har det blivit minus... ibland mer ibland mindre... men känslan när man tar nästan 2 kg på en vecka  - en vecka som känts som den tyngsta i universums historia. Som denna... kände att det skulle vara helt okej om det var - 0,1 för att få guldstjärnan... jag hade ju hela veckan varit sugen heeeela tiden och "småätit" (visserligen frukt, men som sagt ständigt sugen).

Jag har nu alltså tagit 7,7 kg på 7 veckor

för mig inte så mycket i helheten, men jäklar vad tungt det är om man stoppar vikten i en väska å försöker att bära iväg med den...

 

Jobbet flyter på precis som vanligt och när vi nu gått in i vecka fyra så är det som i de tidigare grupperna tiden då allt klickar upp och bara fungerar.
Jaa jag har världens bästa jobb - bästa arbetskamraterna och bästa deltagarna.

 

Nu ska jag lägga mig och fundera på hur jag ska kunna trappa upp detta...

både jobbet och viktresan

Finns så mycket man kan göra och så mycket man vill göra
och vi har lite roligt planerat - men det tar vi i ett annat inlägg :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0