tiden går

Tiden bara går och går...
Jag som bestämt att jag skulle skriva varje dag - jag menar... hur svårt/jobbigt/mycket tid tar det att skriva ett par meningar i alla fall?
 
nä det blev inte så.
 
Igår var jag på möte och nu är jag "där" igen.
Styrelseuppdrag igen - spännande och lite scary...
 
Men jag får väl damma av mina kunskaper och erfarenheter å vräka mig in i åtagandet
jag har till och med grävt fram gamla dokument från andra styrelseuppdrag
så vi ska nog fixa detta också.
 
Idag är det vägdag för mig - alltid lite pirrigt...
men det blir bra - för jag har inte kunnat gjort bättre.
Jag har full koll på allt jag stoppar i mej och har en massa bonus kvar
 
~~~~~~~~~
 
Onsdag och halva torsdag kvar att jobba sedan är det lite ledigt och vi
packar iväg oss mot Ullared - hela familjen...
ja inte Maria då som är i NY just nu.
 
Fredag ska vi fira vår finaste ängel på 25 årsdagen.
Lite sjukt, ledsamt och sorgligt
men vi ska göra dagen till en bra dag - det är han värd :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0