Sälen - Stöten

precis så bra som jag minns sedan vi va hit sist...
Härlig lägenhet, trevligt sällskap (det bästa) och en massa go mat.
Skulle vilja tillägna min högt älskade systerson ett kort här som minne...eller kommer du inte ihåg?!?


Ljuvliga minnen!!! eller???
Vi åkte förbi Caravan club´s camping och så den här campingen här och jag undrar: HUR orkade man?
ser ju bara jobbigt ut med detta liv nu, men det är väl så att var sak har sin tid.

Nu ska jag sätta mig och renskriva lite anteckningar från böckerna jag läst inför litteraturseminariet.

Men vi hörs av senare i kväll kanske ;o)

Kommentarer
Postat av: LT

Ser bekant ut men man ser ju inte diket !!!

Ha´en trevlig påsk.



2009-04-10 @ 22:11:45
Postat av: Anonym

Diket såg inte vi hahaha

2009-04-10 @ 23:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0