en tröttsam dag

mmm det är precis vad man kan säga...
Klockan ringde kl 8.15 eftersom vi hade en del som vi skulle göra idag.
Och som ni kanske förstått så går allt i slowmotion just nu.

Det är bara när man petat i sej en ipren eller diklofenac som man kan vara lite halvt människa.
Skulle ju till köpis idag, men varken jag eller Maria orkade gå där nå länge så vi drog hemåt
efter bara ett par timmar och då hade vi hunnit ära också...

Fick hjälp att köra ner lite "strunt" till loppisen idag igen och sedan postade jag Rasmus alla spel som han sålt.
Efter det bjöds det upp till match på IP.
En riktigt bra match - spelmässigt, men resultatet sa något annat
3-5
Förlust alltså mot Skutskär...
MAN KAN JU SPY!!!

Det enda positiva är att Årsunda faktiskt- åtminstone fläckvis - orkade hela matchen
att det sedan finns de som helst bara får allt serverat - är det bara att ta - de är ju så alltid.

Nåväl gott folk...
att leva på värktabletter och envishet tar musten ur mig så nu måste jag sova...
krambanan på er...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0