heja, heja

Jag gillar tjejer med klös i! Hannah, du e bara för härlig!
Fortsätt så!
Jag hoppas att den personen som jollar sig i sina kommentarer till dej bara känner sig träffad!
hon kanske är en av dem som va värst på planen???

Nu blev det en himla konstig svenska, men jag tror du förstår vad jag menar.

Idag har vi varit ner med lite "presenter" till två underbara ungar!!!
Edvin och Lina!
Vilka charmtroll!!!



Det va mysigt att träffa dem, det är så himla långt mellan gångerna tyvärr.
Efter det va vi till allra käraste syster (en av dem) och hämtade "ungen" som höll på lekte frisör...

Men Britt-Inger va riktigt fin efter Marias "kletande" med färg...

Nu en alldeles onödig och löjlig lista som ändå kanske talar om en del om mig som ni inte visste ; )

1. Hur gammal är du om fem år?
typ 35 då?? eller? jahaa, sanningen...

...45...

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Hasse...m.fl.

3. Hur lång är du?
162 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
på bio va de nog "Män som hatar kvinnor"
annars tittar jag på "lilla huset på prärien" just nu...

5. Vem ringde du senast?
Rasmus

6. Vem ringde dig senast?
Lotta

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Fixa nätet tack:)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
SMS

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Både ock :(

10. När såg du senast din mamma?
I måndags

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du i dag?
halv tio

13. Vilken är din favoritjulsång?
Julen är här

14. Vilken är din favoritplats?
Hemma

15. Vilken plats föredrar du minst?
Tandläkaren!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Bor: samma ställe
Jobbar: förmodligen på någon skola...
Livet: leker ;)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Jag hade alltid en väska packad ifall det skulle börja brinna när jag sov

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Clara - antar jag...

19. Hur stor är din säng?
180 cm bred? - vilken fråga???

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Både ock

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Olika...beror på årstid...

22. Hur många kuddar har du i sängen?
fyra kanske

23. Hur många landskap har du bott i?
två (gästrikland och dalarna)

24. Vilka ställen har du bott på?
Metropolen Årsunda, Torsåker, Borlänge, Hedesunda, Vinnersjö, Gävle, tror jag kommit ihåg alla nu??

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Utan strumpor i sandaler är det bästa

26. Är du social?
Ja, nog tror jag det

27. Vilken är din favoritglass?
Cheesecake - om det räknas? Annars glassen på A6 i Jönköping

28. Vilken är din favoriträtt?
Olika - just nu kyckling i alla varianter

29. Tycker du om kinamat?
NEJ

30. Tycker du om kaffe?
 ja, med mjölk

31. Vad dricker du till frukost?
Mjölk

32. Sover du på någon särskild sida?
Mage

33. Kan du spela poker?
Tror de iaf

34. Tycker du om att mysa/kela?
O ja

35. Är du en beroendemänniska?
??? vet int

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Jaa en hel hög ; )

37. Vill du ha barn?
Ja, men jag har dem jag vill ha...men jag lånar gärna andras!!!

38. Kan du några andra språk än svenska?
Sjörövarspråket är jag ganska duktig på 

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, med min pappa en gång...

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
MIN pool!!!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Oj, svår fråga. Grejor till hemmet och kläder är det nog

42. Äger du dyrbara smycken?
Inte dyrbara i pengar kanske, men värdefulla för mej eftersom det är gåvor
Det allra käraste har jag om halsen!!!

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Ghost Whisperer - just nu

44. Kan du rulla med tungan?
beror på vad som menas med att "rulla med tungan"??

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Clara Andersson

46. Sover du med gosedjur?
Jaa - Hasse

47. Vad har du för ringsignal?
I´m yours - Jason Mraz

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nej

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En saftflaskkork

50. Flirtar du mycket?
Tror jag inte!

51. Kan du byta olja på bilen?
Ja om jag ger mig f-n på det så, men Hasse brukar hinna före ;)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej aldrig *oskyldig*
joo då, två gånger faktiskt, men det va 22 år mellan gångerna ; )

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Vår ekonomi - Klas Eklund
Men håller på med världens bästa bok nu
Livet på andra sidan av Sylvia Brown

54. Läser du dagstidningen?
Det händer

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Nej?!? Är det någon som gör det???

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rockklassiker

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Tiden för min vattengymnastik

59. När var du i kyrkan senast?
Va på bröllop här i somras...i ett missionshus...räknas det?

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Kan väl kanske ha varit Kerstin Hedlund...

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Ett par veckor höll vi nog ut...sommaren 1987

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Många gör det varje dag utan att kanske veta om det...

Hillevi - som det alltid är så "skönt" att prata med
Alla "mina" ungdomar - som förgyller mitt liv
Maria - för att hon är världens bästa dotter
Rasmus - för att han är världens bästa son
Anna - för att hon är den hon är
HASSE - för att han finns

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag förstår precis vad du menar Annica. Det är synd, för jag vet att jag har rätt. Och om hon förstod svenska så skulle hon nog hålla med mig om hur man ska uppträda på en fotbollsplan. :)



Skönt att ni andra förstår vad jag menar i alla fall! Det är huvudsaken! :)

2009-08-23 @ 12:08:02
URL: http://hanniepannie.blogg.se/
Postat av: Sophia

jag dansar i bilen :D

2009-08-29 @ 17:54:02
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0