osocial och otrevlig

just så känner jag mej idag...
Jag fräser å höjer rösten och tycker att alla gör fel!
Men egentligen är det väl mest jag som inte mår bra!

Jag ber om ursäkt! Det va inte alls min mening att vara grinig...så om du råkat ut för det;
FÖRLÅT!!!!

Maria har fått sin del av det - jag vet! vi e lite lika och hon mår inte heller så bra tror jag just nu...
Men thats life...

Någon sa en gång att alla människor inte passar att jobba på ICA - eller någon affär alls - för att de inte är social, trevlig eller ens kan kosta på sej att säga "hej" till kunderna...

Jag hoppas i alla fall att jag är så pass "professionell" att jag åtminstone kan "lägga mitt dåliga humör" åt sidan när jag jobbar. Annars ska jag absolut inte fortsätta jobba i butik och fan vet om jag valr rätt yrke i så fall...

Men ibland har man dagar, möter människor eller har en smärta som gör att man bara inte kan knipa igen och tyvärr är det de närmaste och käraste som får ut för det...

Man vet inte riktigt tror jag i alla fall, vad som egentligen är fel.
Man hittar på något som inte passa för att få en anledning att gruffa på någon som man inte alls har anledning att gruffa på och låter den/de personerna som borde få höra det klara sej - och gå ovetande om vilket "kaos" de lämnat efter sig...

En sak i alla fall:


Förlåt!!
Jag antar att du vet va jag menar...jag tror också att du förstår varför ; )


DET BÄSTA
för mej är;







Kommentarer
Postat av: malin

du är så duktig som kan säga förlåt... alla har "dåliga dagar" men alla KAN inte säga ordet förlåt... tror att de flesta förstår. kram på dig

2009-08-28 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0