samma samma

ja samma lika som igår...
Det har inte hänt så mycket i mitt liv...

Jag har på kvällen varit med Gunilla och Lotta på bilbingo, men ingen vinst denna gång heller:O(
bara en massa mer trött i ryggen - jobbigt att sitta stilla sådär så länge...

Varmt är det också! jag börjar bli påmind om varför jag gillar vintern!
Hallå! INGEN kan ju säga att det är mysigt med detta klibbiga, fuktiga, svettluktande vidriga helvete?!?

Ja det ska vara min underbara, kära syster och hennes kärlek då som kränger glass om dagarna ; )

Jag längtar till oktober-november så man kan andas och vara ute utan en massa mygg och flugor - för att inte tala om de extremt äckliga fästingarna och tvestjärtarna!!!

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska ta en dusch nu eller om det är totalt onödigt?
jag menar det kanske är bättre att ta den i morron förmiddag?

Maria, Clara och Edvin sitter och fnittrar i Marias rum, jag tror Clara ska försöka måla nåt?!
Rasmus har de lämnat kvar i Sandviken (tror jag)...

Nog om mitt för stunden rätt trista liv
Jag ska ta och rycka upp mig! jag loooovar!!!

Snart ska jag tillbaka till Uppis och strax efter det till sjukgymnasten ERO
Men innan det ska jag ta en tur till min underbara systerdotter för att få massage av henne
Jag kan med värme rekommendera en tyr dit.
Ni kommer inte att vara besvikna efter att hon "varit på" och grejsat ; )

Ha det bäst alla
och sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0