söndag...

en varm sådan...
Har idag tillbringat förmiddagen på Träffen i Gävle där våra blå-gula brudar bjöd på en riktig kalasmatch!!!
Den härliga stämningen, spelet som va det bästa på hele säsongen och snacket på plan resulterade i att de vann med 3-1.

Sååå himla skönt, synd bara att inte alla ledarna hade möjlighet att närvara och se detta!
Efter matchen åkte vi till Owes och handlade block och lite sånt som man kan behöva när skolorna nu har dragit igång.

Därefter blev det "lunch" på donken - aldrig så där skitgott, men det gick ner i alla fall.
Vi träffade Ingmarie på Owes så hon hängde på oss...
Vi fortsatte sedan en sväng in på köpis där Maria hittade på både det ena och det andra i klädväg - kul när man hittar något som man tycker om..

När vi sedan gått ett varv där inne gick systeryster till IKEA men vi drog till Sandviken för att köpa pärmar på dollarstore och så va jag tvungen att tanka bilen...

Sedan blev det match i Årsunda - Axel spelade - så vi fick tillfälle att träffa Edvin, Hillevi, Mats och Martin...
Vi kollade klart på matchen - som slutade 15-0 - och tog sedan sonen med hem...
(han dömde matchen)

Nu sitter jag och funderar vad jag ska göra??!?
1. Packa
2. "byta" sovrum
3. ta ett dopp i poolen

Jag antar att packa det hinner jag på måndag kväll och byta sovrum kan jag göra i kväll så trean känns OK?!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ett dopp i poolen lät inte helt fel = ))))



Kram Lena

2009-08-23 @ 18:01:18
URL: http://www.nygards.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0