freda - hmmm

hur e de möjligt att veckorna går sååå fort?

Idag har jag först suttit och läst en artikel som ska läsas, en första gång.
Samtidigt har jag rivit ur allt ur sängen och tvättat! Något luktar nåt förskräckligt illa!

(dö råtta i madrassen?)

Men men, så håller jag på att plocka ut allt som är mitt ur "gamla" sovrummet eftersom sängen ska målas i helgen.

Jaa - idag tar jag faktiskt tid till det fast jag egentligen inte alls har tid med det.

Precis som de andra i familjen så har jag ju egentligen fullt upp...

Men det ska bli kul å se om det blir något målat i helgen, för det är en himla massa prylar kvar därinne

-inte mina- som ju måste ut innan de kan sätta igång.

 

Nu ska jag vara lite snäll.
Det är ju faktiskt ganska trist att gå omkring och tjura - dessutom tar det så förbannat på krafterna.
och dem vill man ju ha i behåll nu så man orkar med allt som ska göras innan vi är "färdiga"

Blir man förresten färdig någon gång? Det är frågan det...

Nu har jag i alla fall skrivit ut "Lussebandyschemat" så jag vet vart jag ska vara vilken tid under natten.
Jag skickar väl ut lite kort i cyberrymden i morron, för jag tänker inte bära med mej datorn dit kan jag säga ;)

Dessutom vill jag gratta min systerson som fyllde år igår!
Grattis grattis.
Tyvärr kunde jag inte komma eftersom jag satt på Bingon, men jag tänkte på dej i alla fall.
Kommer en annan dag och fikar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0