toppen :)

Ja en riktig berg-och-dal-bana är vad det är nu...

Har idag varit med mina toppenungar och Marias toppen-fotbollslag, HELA DAGEN.

Vi åkte först till Alborgen där de fick leka av sej i fyra timmar.

 

Lotta och jag åkte med en gedigen matorder till Mc Donalds...- det va 22 st som skulle ha mat, så de hade att göra ett tag.

 

Sedan tillbaka till IP och lekte lite lekar, packade in de som skulle sova över (laget och tre av tränarna)
sedan va det pizzadax innan jag nu har kommit hem.

Jag är helt solo just nu och det är ganska skönt, men lite saknar jag gubben nu...

Det har varit riktigt kallt ute, -23 grader är det kallaste jag sett för dagen, men i morse var det himla fint när solen kikade fram och snön gnistrade i skenet




Under tiden som Lotta och jag väntade på maten på donken passade vi på att kika in på köpis en sväng.
Jag hittade faktiskt ett par trevliga plagg...hoppas jag iaf att jag tycker när jag väl ska använda dem å.

Sedan träffade jag på en klasskompis från Borlänge!!!!
Hur kunde man tro att man skulle stöta på henne just där, just då i detta vimmel av folk.
Kul va det ialla fall och jag ska ta och ringa henne nån dag.
Vi har förmodligen miljoner saker att prata om.




Men nu, nu ska jag slöa.
I kväll blir det sova - hoppas hoppas.
HAr hittat nåt, nattvaleriana? kan det ha hetat så?
Det va nåt som man skulle bli lite lugna av i alla fall så jag testar väl det.



I  mon kommer toppen MIA och senare Matte Lu o Hannah - om de orkar gå ända upp hit ;)
Jag får väl locka dem med en god kopp varm Oboy och en macka så kanske de går bra haha...

Kärlek!

PS. Helena - vet du - du är en enorm förebild för mej me! älskar dej!!! hälsa dina du med - mina hälsar tillbaka ;)


Kommentarer
Postat av: Karin..

Sånna dära åt jag förut när jag inte kunde sova.. Men dom hjälpte inte alls tyckte jag.. Men jag kanske var ett hopplöst fall.. d: Hoppas dom funkar bättre på dej. Kram..!

2009-12-30 @ 21:19:41
URL: http://karinl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0