måndag-

en alldeles vanlig måndag. med plugg eller vad man ska kalla det.
Mia och jag hade dejt i alla fall och skickade in vår uppsats till Marie för en sista värdering typ.

Idag hände något makalöst roligt också... Camilla ringde mig!!!
Det var hur länge sedan som helst som jag pratade med henne och det va urskoj!
För er som inte vet vem jag pratar om så e det en tjej som jag gick i skolan med mellan 5:an och 9:an som fann kärleken i USA och bor numera där...

Har sedan skjutsat Rasmus och Patrik på träning innan det blev dax för en sista tur i tvättstugan.
I morron tror jag att jag ska ta fram resväskorna och börja lite smått att packa...

Men vad ska  man ha med sej???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0