Hemmahelg - HELT FÖR MIG SJÄLV!!!

Så har man då skickat HELA familjen till fjälls!!!


Det ska bli riktigt skönt att få en helg för sig själv UTAN måsten och borden. Jag kommer i och för sig bara att plugga, men jag kan göra det hemma, vart jag vill i huset, när jag vill på dygnet och framför allt; OSTÖRT.

Pluggeriet ja, det är inte lätt när man inte fattar någonting alls, man skriver så det ser bra ut, med ord som man inte förstår för att det är så man ska göra - säger de som snappat upp lite mer än mig. Har suttit på bibblan med Mia idag också och lagt till, tagit bort, ändrat och suckat. Vi kommer en liiiiiten bit i taget, men det ska inte vara klart förrän den 12:e januari så än finns det tid...

Nu är det i alla fall hög tid för en dusch innan det blir mys med en himla massa ljus i favoritfåtöljen framför tv:n...med fruktsallad. Man kan ju försöka tänka på vad man stoppar i sig nu då, fast man inte lagt något sådant nyårslöfte. Men det kan i och för sig ingå i "NEJ-året" - att säga nej till socker! Tänkte inte på det...

Vill också skicka en "kram-hälsning" till Mia som behöver det nu!

Kommentarer
Postat av: hannie

Tänkte ta och länka din blogg från min, jag hoppas det går bra :) Kram Hannah!

2009-01-02 @ 17:13:27
URL: http://hanniepannie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart de e OK

2009-01-04 @ 02:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0