Jobbat - massage

Idag har jag haft en "jobbdag". Jobbat mellan 8.30 och 14...guuuud vad jag hatar att kliva upp när klockan ringer!!!
Hur eller hur så har jag varit och fått behandling av min onda rygg idag också - ontskönt är ordet man kan använda i detta läge, men det gör gott i slutändan ;o)

Nu ska jag ta en svängom i huset och virvla till det lite i tvättstugan, svira om i diskmaskinen, ta en dusch och krypa ner i sköna bädden. Kanske kolla en rulle innan jag somnar - vem vet?

Men allra först ska jag skicka lite info till den resebyrå som vi ev ska åka med på resan som vi planerar
- skojjaru att det ska bli sköööönt?

Lite bilder att drömma sig bort med innan jag kan lägga ut egenfotade :oD






Mmmmm - man bara längtar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0