hårt arbete och svett ; )

Ja så kan man kalla det ;)
Lotta har dragit ihop och ordnar loppis på IP - allt för att rädda vår fina idrottsplats.
Jag har slitit här hemma som ett gnu för att få fram sådant som vi kan skänka till detta, och det va så himla kvavt
att man höll på att stryka med. Svetten lackade så Maria trodde att jag varit ute i den rejäla regnskur som kom här.

Men men, det är mitt stoooora problem! Att jag svettas så himla mycket och lätt. Behöver inte anstränga mej alls...fast så har jag alltid varit. Ni kanske förstår varför jag gillar höst och vinter???

Nåja nu är det i alla fall så att vi har hela rotundan FULLSMÅCKAD med prylar och pinaler
så det är bara att komma och handla ; )
Det finns allt från höganäskärl till saftmajor och våningssäng. Ljuslyktor och diverse bestick, kläder skor och jaa ALLT du kan tänka dej.
Men det är ju så det är på loppisar och ska så vara.
Säljer vi allt som finns där för en femma per sak så kommer vi en bit med rusten i alla fall.
Säg att vi nog har plockat upp 10 000 saker * 5 kr - vad blir det?

okidock. Nu ska jag duscha för jag ska skjutsa Maria fram på byn sen.
Men vi höres säkert fler gånger ; )



Ja som ni ser så finns det lite av varje ; )

Kommentarer
Postat av: blondstar - nybliven mamma

nu i veckan alltså? vilka tider?:)

2009-07-25 @ 22:22:56
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: pz

hörru din blogg verkar inte må nå bra, blev sidan kan inte visas hundra gånger innan man kom in här o alla andra sidor man provade me fungerade! :P bra kämpat för årsunda if :)

2009-07-26 @ 00:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0