det trodde jag inte...

...men jag får väl erkänna att jag hade fel!
Jag har suttit och kollat runt lite på facebook och det är en riktigt rolig sida haha...

man hittar bekanta som man inte alls trodde att man skulle hitta där och man ser att vissa bekanta har bekanta som man inte trodde de hade...
Facebook är ett bra ställe för en som är nyfiken av sig tror jag...har för mig att någon sa det till mej också...hmmm kan det ha varit på jobbet???

wellwell
idag har jag hunnit med...typ...vad som helst men gjort minimalt mycket...
Min garderob och byrå är rensad och gissa; JAG KASTADE MASSOR!!!
Jag känner mig skitduktig som kunde göra mig av med så himla mycke saker.

Nu är det Hasses garderob kvar men den får han ta själv.
Jag började faktiskt också i den tredje med en massa böcker och pussel i. Det resulterade i att jag fick ut 20 annonser på tradera och hoppas nu att jag blir av med ett gäng SUNE och BERT böcker.

Ska fortsätta med det skåpet i morron, men jag måste ha lite assistans av Hasse för det är en TV i vägen så man kan inte öppna dörren riktigt...

Jag har också gjort en upptäkt idag...
Mitt favvoprogram har börjat igen på fyran;
The flying doctors - Doktorn kan komma
MMMM jag får sitta å njuta i nästan två timmar på eftermiddagarna hahhaahhaha

3a1bcc93.jpg image by Lovecraftian

Det är inte bara CSI, CSI NY och CSI Miami som gäller
Nåja, tur att tvättstugan är full så jag har anledning att sitta framför TV:n ibland; )
(passar på när jag har en massa tvätt att vika)

nu ser det ut som att jag ska ge mej för idag - måste nog hinna byta i diskmaskinen innan jag får kela med kudden...
blääää

sov gott nu i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0