va e de för dag?

fredag- lördag - söndag?
Jag är helt dagvill just nu.
Jag har ONT, jag jobbar, jag har ONT jag försöker sova...jag har ONT

Men i veckan ska jag till Uppman och idag - tak gode Gud för våran Karin - fick jag lite uppmjukande massage.

dagarna bara rusar iväg och jag känner att jag inte riktigt hänger med...
Det är så mycket som ska göras och fixas...
Men luuugn...jag hinner...mmm med 129 kg stress i ryggan så blir det säkert skitbra.

varför springer de lediga dagarna ifrån en hela tiden? jag skulle vilja hinna njuta av dem också inte bara fylla dem med "måsten" och "borden"...fast å andra sidan; skulle man i ärlighetens namn vilja ändra på nåt?
egentligen?

Nej inte jag, för var det så så skulle man ju ångra något man gjort, för hade man inte gjort det så hade man inte hamnat här. Hade man gjort på nåt annat sätt hade man suttit nån annanstans och funderat på om man ville ändra på något...

Äsch nu blev det invecklat.
Klart och tydligt;
Jag ångrar ingenting - det är ingen idé
jag försöker att inte älta och "lägga på mig" andras problem - jag har nog med mina egna
Jag försöker att inte bry mej om andras gnäll - det ger bara negativ energi och tar för mycket av de lilla krafter jag har

Jag försöker se positivt på allt.
Inte lätt alla gånger, men det underlättar när man lyckas ; )

Nu ska jag hoppa i säng - jobbdag i morron (igen)

suss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0