ensamlyx

jag är helt övertygad om att många inte alls håller med mig, och faktum är att jag har alltid sagt att det inte är något för mig heller. Men idag var det det faktiskt!!

Jag startade hos Uppman kl 9.00 med en välbehövd massage. Han sa att jag var spänd som en fiolsträng och jag antar att det var all samlad stress som jag har haft den senaste tiden.
Hur som helst så trollade de bort det.

Därefter gjorde jag en del ärenden innan jag styrde min kos mot - VALBO KÖPCENTRUM!
Där gick jag hela dagen och bara tittade efter saker till MIG.
Eftersom jag fick presentkort i present så ska det vara till bara mig!

Jag måste erkänna att jag hade lite svårt att låta bli att kolla till ungarna, men det gick. Jag stålsatte mig.
Jag hade en hel del med mig hem;
tre toppar
tre par capribyxor
ett par sandaler
sju småkuddar -som jag ska sy nya fodral till
en glasskål
en vristlänk
en massa mat
och så present till Hugo

Dessutom har jag 900 kvar plus 300 i presentkort på H&M
OCH ett par byxor som jag ska byta mot något annat ; )

Jag kan också tala om att jag - förhoppningsvis - ÄNTLIGEN kommer att få en ny telefon.
Min telefon är ett riktigt måndagsexemplar, har haft den inlämnad tre gånger utan att den blir bättre
men nu äntligen har de fattat. När jag för fjärde gången, mer eller mindre desperat, stegade in på Teliabutiken
och frågade vad jag skulle göra, sa de bara att jag skulle ta med mig kvittot och telefonen in så skulle de reklamera den och DÅ, till slut, fr jag en ny telefon. Men frågan är nu om jag verkligen ska ha en likadan?
Man har ju blitt lite bränd på den modellen...

SUCK

Nu ska jag sova, ensam och utan att ha pratat med gubben.
Han verkar inte vilja prata med mig, varken på telefon eller via datorn...
Men han kommer väl hem nån dag...

Sötsov nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0