seg dag

kan man säga ; )
började rätt tidigt att röja i tältet, massor av skräp, flaskor, burkar och slattar!
men det gick bra, jag fick ihop alla bord och stolar innan jag blev frukostsugen.
Medan jag åt frulle kom Ulf och Lotta och hjälpte mig att röja resten innan Lars och Sussi kom för att ta ner tältet.

JÄTTETACK
till er som hjälpte mig få undan allt och speciellt tack till Ulf och Dino som tog hand om borden och stolarna.

Vi käkade lite tillsammans av det som blivit kvar innan de åkte hem och jag fick sätta mig framför tv:n för att titta på Robinson.

Micke Svan och Isabelle kom hit för att hämta de kvarglömda... kläderna och apropå sådana; kvarglömda kläder alltså

JAG HAR MASSOR AV SÅDANT
så ni som tappat bort något, de kanske är här...

Ni som kom hem med fel kalsonger eller byxor, ni kan kanske byta själva?

Nåja, nu är denna sega dag tillända och jag är mycket nöjd med helgen
jag hoppas ni alla är det!

Nu ska jag sova och det kommer jag att göra riktigt gott! trots att Hasse är borta.

Sweet dreams och återigen TACK alla som gjorde min fest igår!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0