Årsmöte

Jag utmanar er alla som är medlem i ÅIF fotboll att komma på årsmötet idag.
Kl 17.00 på IP
ställ upp nu, det är ingen risk att bli invald i något, man får bara en lite mer inblick i vad som görs och vilka som jobbar för att sektionen ska fungera på olika sätt (utom det sportsliga i direkt mening)

Jag har på förmiddagen skrivit ett protokoll som jag glömt att skriva
bara det säger ju att  det är dags för mej nu att lämna skeppet!

Men man vet aldrig vart man hittar mej nästa gång...
jag antar att jag inte kan gå "sysslolös" särskilt länge...
men jag ska verkligen tänka till vad jag vill.

Plugget ska få gå i första hand vad gäller aktiviteter.
Men Ungarna kommer ALLTID att vara nummer 1!

ses på eftermiddan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0