Ångest å förtvivlan

det är vad jag har känt idag...
Mitt huvud är helt tomt och jag fattar inte vad jag ska göra...

Stackars Mia satt och dikterade och jag skrev idag, men jag vet inte v ad jag skrev :(

Jag ser inget syfte, jag vet inte vad man förväntas skriva, vad ska man redovisa för något
när vi har vår Stockholmsvecka?

Hur kunde vi vara så klantig när det gällde fältstudien?
Bara å börja om...
Men vi har ju jagat reda på - åtminstone en  - nya informationskällor...

Men det har väl inte bara varit dåligt heller idag
även om jag har en riktigt dålig dag...

Jag har varit till IP i kväll
och av någon underlig anledning får man massor av energi
eller i alla fall jag...

Nu ska jag ta och lyssna på ytterligare en föreläsning innan det är dags att knyta sej...
De kan bli fler inlägg, men om inte så säger jag
GODNATT VÄRLDEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0