Husvagnsmässa...

Ja du läste rätt ;)
Vi har tagit oss till Jönköping och ELMIA för att titta på nya och fräscha vagnar och bilar!

På vägen hit hämtade vi ÄNTLIGEN min bil!!!
Sedan fortsatte vi vår resa och kikade in på mässan när vi ändå kom hit i tid.

Mycket fint finns det, men jag har ju redan hittat min drömvagn....

vi strosade runt i ett par av hallarna under eftermiddagen innan vi va trött och ville leta på hotellet, äta mat och bara SLÖA!!!

Nu har vi gjort de två första och sängen väntar - ska bli sjukt skönt...

Skickar med lite roliga kort så ni kan hänga med ; )


Vem kör egentligen???


Njaää, ska jag på semester räcker det faktiskt med en cykel med sej??!!?


En låååång husbil...men långbädd? nää tack

En av de bästa husbilarna, men kommer jag ihåg vilken??? nä tyvärr..men de e väl inte så aktuellt heller...


MITT TÄLT!!!

eller så inte! :( lite dyrt kanske, fast å andra sidan, man använder ju faktiskt tältet mycket


En liten kul grej, fast praktisk? näe inte, eller???

MATDAX

Eller kanske va de öldax???


NU DAX FÖR

MMMM ska bli riktigt skönt!

Mer bilder från mässan i mon ; )
Sov gott nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0