ordning?!?

Ja så småningom kanske...

Idag var jag med sonen till Gävle för att kolla foten och det var väl både bra och dåliga nyheter...
en stukning som måste läka ordentligt - det var den bra (att inget var av)
erehabträning i upp till 10 veckor?!? jaa det tar väl sån tid kanske!, men jag hoppas han blir bra fortare.

Nu har jag varit och skickat en del av prylarna som jag sålt, det börjar sina på mina auktionsobjekt nu på Tradera så det är nog dags att fixa upp lite nya - prylar finns det ju gott om ;)

Nu ska jag göra mat först sedan försöka gräva fram en hall tror jag.

Har förresten varit på IKEA och köpt en massa förvaringskartonger idag...
kan ju få se bra ut om jag nu ska ha något skit kvar ;)

(4* dessa lådor i tvåpack typ 8 st då)

Detta va mitt alster från IKEA idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0