trevligt värre!

Har precis kommit hem från Ön dit jag åkte med mina bästa som jag skrev tidigare.
Lotta, Gunilla, Carro, Sara och Sofie
Väl där va de massor av folk, men inte många man kände igen...

Hade trevligt i alla fall och extra kul med tanke på fotbollsresultaten
Damerna tog 1 poäng (0-0 GIF FF)
Herrarna tog 3 poäng (8-1 Hagaström)

mums

Nåja, ön va de jag pratade om
trevliga människor, överförfriskat folk och dansanta individer...
och så de som ville bada...
Carro haha ramlade i och tappade en sko haha

här kan vi snacka Askungen haha


sov sött


Kommentarer
Postat av: carolin

jag bara väntar på att min prins ska komma med skon!

2010-08-04 @ 16:01:11
URL: http://saracarolin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0