inget löfte...

...men väl en "önskelista"

För att ha något att gå tillbaka till och kika på nästa år den här tiden så har jag skrivit en lista på vad jag ska/vill/hoppas kunna uppnå under det kommande året. En del saker är väl ganska enkla att förverkliga, andra inte och vissa kan jag väl kanske inte ens bedöma själv om jag klarat, men jag får väl tolka det på mitt sätt. Dessutom ska jag försöka att efter varje månad dra en sammanfattning av mitt liv, kanske, kanske kan man se vad man gör för fel?

1.       Ha roligt – det måste vara roligt att leva – det sorgliga kommer ändå

2.       Klara av skolan – ni vet –STUDENT 2010!!! Det är knappt man fattar att det är sant ;)

3.       ”student-kryssa” med Mia och våra kärlekar.

4.       Planera OCH genomföra resan som vi vill göra (BALI)

5.       Fortsätta säga NEJ – välja ut en eller ett par saker som jag VERKLIGEN vill syssla med under detta år. (kan det bli fotboll och festfixning kanske )


6.       Visa de människor att jag verkligen tycker om att jag tycker om dem.

7.       Använda mina julklappar ;) och en gammal födelsedagspresent (hur ska ni få reda på senare)

8.       Njuta av sommaren – i massor! Kanske sista sommaren med ”sommarlov” och det ska jag ta tillvara.

9.       Kanske kanske vi kan börja med en liten planering av en dröm som familjen haft ett tag. Blir inte av i år, men det krävs gedigen planering så det kan man ju i alla fall börja med ;)

10.   Jag ska verkligen se till att jag mår bra! Att inte ställa till det för mig ”igen” ;)

"Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet"

- STIG JOHANSSON -


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

men de rääääcker nu :) annars får du gärna skotta åt oss om du vill de ;D

2010-01-02 @ 16:24:18
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0