En mycket bra dag

det är inte sant vad jag har lyxat till det idag!

Först åkte jag till Billissima och fick en hel timmes ansiktsbehandling
INTE ILLA - inte illa alls! Riktigt skönt och förmodligen välbehövligt!

Efter det så va jag upp till CVL - äntligen tog jag mig i kragen å åkte dit!- och överlämnade en ros till Anette som sporrade mig att söka till Högskola

TACK igen!!!

Sedan åkte jag hemmåt, hälsade på Ronny och Britt-Marie...en snabbis för att se om de levde, innan jag landade hos Janny för att fixa håret.
Även om det bara toppades igenom så känner man sig som en ny människa efter att ha varit hos frissan!

Jag upptäckte på båten - där det va speglar överallt till min stora förtret - att mitt hår är riktigt långt nu ju!



Som avslut på den här toppendagen va det fotbollsmatch på IP
där Damlaget bjöd in Hagaströmsdamerna till fest.

Matchen slutade oavgjort 1-1
men bjöd på både en å flera målchanser, men som övriga årsundalag har damerna också svårt att sätta bollen i mål. Det känns som att det går troll i detta!

Man kan ju hoppas att det vänt för Herrlaget nu då när Enholm har hittat formen rejält - eller?

Nej, nu ska jag sluta älta min toppendag och hoppas att morgondagen blir lika bra
även om den inte innehåller ansiktsbehandling å frissabesök.
bjuder på lite bilder som gör mig glad...

Några av "mina" underbara ungar!!!

Hägg

Syren





Jag avslutar med ett tisdags-ord...

 Klicka för mer information om detta ordspråk! Nalle Puh: "Man måste beundra dem som kan stava till tisdag även om det inte blir rätt."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0