hemma

borta bra men hemma bäst!
Så är det faktiskt ;)

Trots det så har jag haft en helt underbar vecka tillsammans med människor som jag tycker om!
Tack alla som varit med!

Kom hem idag och det är skitkallt härinne
brr
fast egentligen ska jag inte klaga för är det kallt kan man ju i alla fall klä på sig mer kläder eller vira in sig i en filt ;)

Ska strax lägga mej för nu börjar en hektisk vecka.
Dock något lugnt i morron då jag ska köra in lite prylar till Jessicas nya boende, handla lite mat, å kanske fika med Gunilla
Men sedan på tisdag ska Mia och jag sitta helaste dagen och plugga!
Då ger vi oss inte, då ska det vara klart!!
eller - blir det klart någonsin? Man kan ju peta i texter hur länge som helst!

Nu sova
I morron kommer korten - lovar!!!

Kärlek till er alla!!!
allyouneedislovebywinsapn6.jpg image by rose3r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0