Tokbra

så kan man sammanfatta dagen!

Jag började med att sova ganska länge
in till Sandviken och hämtade Maria och handlade diverse nödvändigheter inför festen
flickornas avslutning.

Sedan träffades vi alla på IP till fyra för att fika, tävla, leka, och så småningom äta
fast maten hoppade Hasse och jag över eftersom vi skulle till Strandbaden för att äta och umgås med motorfolket.
Först var vi till Krister och Gunilla en sväng för att sedan tillsammans bege oss till festligheterna.


Trevligt värre och massor massor med folk.
Lite "nyheter" för oss puckon som inget fattat och trevliga upplysningar ;)



Jag lämnade dock den andra halvan kvar i vimlet och åkte nöjt hem igen
till en väntande varm och inbjudande säng, med kramvänliga kuddar!

Igår var det inte mycket som hände på jobbet och efter jobbet lyxade Hasse och jag till det
och käkade ute.
Och senare när Hasse kom hem efter sista jobbet för dagen så drog vi till
Ulf och Lotta och umgicks lite.

Konstigt att det blir så sällan?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0