en helg helt i fotbollens tecken

Har som jag skrivit tidigare tillbringat hela helgen på Jernvallen och Göransson arena.
Tidningscupen och ÄNTLIGEN lite försmak på sommarens trevligaste underhållning.

Att jag saknat det så mycket - fånigt egentligen, men det är sjukt roligt

Fem årsundalag har deltagit Dam, Herr och tre ungdomslag.
Det är väl blandade resultat men jag tror i alla fall att alla har haft skitroligt!!!

det ligger en del kort på åif´s hemsida (länk i min länksamling till vänster) men det finns en massa mer kan jag säga...

nu är jag så skittrött så jag ska sussa
det har varit en slitsam helg med spring mellan arenorna.

Ett angenämt besvär!

Sov sött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0