tack

Jag vet att jag inte är ensam i allt detta, men man känner sej som den ensammaste mest vilsna själen i världen i sådana här situationer.

Jag har fått massor av fina kommentarer och självklart ska jag ta hand om mig nu.

Halva familjen har åkt till Norge och den fjärdedel som - förutom mej - är kvar hemma har fått order om att hålla ett öga på mig.
Sedan kommer fina Net tillbaka till jobbet så jag har ögonen på mej där med.

Jag ska slutföra festen men allt övrigt har jag sagt ifrån nu.

Igår var jag en liten stund och kikade på fotboll - B-laget, eller var det c-laget???

Jag tycker det är riktigt skamligt av spelarna i Årsunda som inte ställer upp.
Efter ett uppehåll på X antal veckor kan man ju faktiskt visa lite mer intresse - eller är det bara kul att spela fotboll före sommaruppehållet?

Jag har full förståelse för att det inte känns alldeles rätt för många - utifrån de anledningar jag har hört, men då måste något göras för att stötta upp?! eller hur?

MEN - jag trillade dit igen >:/
Negativ energi!!!

Nåja. Thats me



Maria - Jag kunde inte kommentera på din blogg så svaret kommer här;
(sjukt att det blev samma dag!!!)

Ja Maria, vad ska man säga? Jag har förbannat min natur mer än en gång kan jag säga. Man ska vara med överallt...Jag har sedan 04 trott att jag gör mig själv en tjänst som gör saker för andra - jag mår ju bra då. men sanningen är den att jag faktiskt var utbränd och sjukskriven redan innan Johnny dog...kanske något att ta till sig.

Men jag vet att både du och jag kommer att klara detta om vi bara ser till att ta oss själva på allvar och lyssna på vad kroppen berättar.

Du är stark och har starka åsikter - fortsätt med det, men låt inte någon annan makt komma och ta dig. Låt den negativa energin flyga all världens väg. Du har en fin familj, ett fint hus, se till att fina du får njuta av det i många år till... <3

NETTAN;
Jag vet att det är så, men du vet att jag trivs så enormt på jobbet. Jag är - faktiskt inte - rädd för att förlora jobbet, jag klarar mej alltid. Men jag vill göra mitt bästa för de människor som gör så jag mår bra... Men självklart... JAG först...FAMILJEN sen tillsammans med sådant jag mår bra av...och SEN jobb :) <3

ANNICA J;
Självklart ska jag fixa detta - det sjuka är att man hela tiden jobbar för det där "tacket" man får det också många gånger, men det resulterar ju i att man vill mer - för att få mer tack. Man vill ju vara till lags! Tack för din omtanke :)

KARIN;
Fina Karin...du är världens bästa vet du!
Men till Afrika blir jag nog inte med - det är mer du och Maria det, även om hon inte blir med på det - i alla fall inte i år. I år ska jag försöka göra lite mysigt för mig och min familj runt jul. Jag har liksom bestämt mig för att om det nu finns en högtid i Sverige som ska firas, så ska man kanske göra det. Julen är ju till för att umgås med de människor som man älskar - i första hand sin familj då - så jag ska testa det...bara med familjen. Inga måsten, inget stress, bara göra det till en mysig helg. Det jag just nu sitter å spånar på är vad jag ska kunna göra för att göra något fint för alla ensamma själar i den tiden - det är ju inte bara familjegemenskapens högtid - det är ju ensamhetens djävulska helg också...

Älskar er alla!!!

<3 <3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0