Berg-och-dalbana

så känns det just nu.

Igår satt jag och planerade allt roligt jag skulle hinna med
när jag skulle vara hemma i december

Fick ett samtal och vips...

uppsägningen är uppskjuten till sista december
och jag är fram till dess stationerad i Gävle
och ytterligare en data grundkurs

~~~~~~:-:~~~~~~

Idag har jag varit med Maria på utvecklingssamtal.
Allt är bara bra, hon är en ambitiös och vetgirig tjej med skinn på näsan

Yttrligare människor som har upptäckt det.

Mamma är mycket stolt i alla fall över sin duktiga dotter!

Stolt är jag också över sonen...
Ordning och reda i allt han gör - både jobb och husrust...

Denna stolthet över dessa två får mig att fundera över vad vår ängel skulle ha gjort om han fått
vara kvar hos oss här på jorden
och vad det var för speciellt som han var ämnad åt eftersom han inte fick stanna här...

Sorg i hjärtat
 - alltid, varje dag, varje timme varje sekund
Älskar dej - nu och för alltid


Kommentarer
Postat av: Netsky

Han är ämnad att vaka över er! Och det gör han, varje dag, varje timme, varje sekund...

2011-11-11 @ 21:12:22
Postat av: Annica

Jaa Nettan... och han har fåt jobba hårt för det också :/ men som sagt...allt sker av en anledning...

2011-11-11 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0